Продавець МIНЕРАЛ - Інтернет магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
181 відгук
+380 (50) 010-36-92
+380 (63) 761-75-61
+380 (97) 488-53-28
Оболонский район, Київ, Україна
МІНЕРАЛ
Залишити відгукНаявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

УМОВИ ТА ПРАВИЛА

УМОВИ ТА ПРАВИЛА

1. Інформація на сайті

  • Вся інформація, розміщена на сайті, носить ознайомчий характер. При необхідності, актуальності розміщеної на сайті інформації Ви можете уточнити у наших менеджерів.
  • Найменування, фото, опис, технічні характеристики та інша інформація про товар надається нам виробником даного товару та за фактом може відрізнятися. Виробник може змінити зовнішній вигляд товару, не повідомляючи про це нам. Тому ми не несемо відповідальність за невідповідність даних про товар фактичним.
  • Дані про наявність постачання / ціни на товар можуть змінюватись з плином часу, на сайті оновлюються раз на тиждень і не фіксуються в момент розміщення або оплати замовлення, а в момент прийняття рішення нашим менеджером про запуск процедури комплектації замовлення. Тому існує (мінімальна) ймовірність того, що термін комплектації і загальна сума замовлення на момент розміщення / оплати замовлення і фактичні будуть відрізнятися.

2. Оформлення замовлення

  • Ви можете оформити замовлення в нашому інтернет-магазині:
  1. Через корзину на сайті
  2. В телефонному режимі
  3. по email
  4. За Viber (у текстовому вигляді)
  • При оформленні замовлення Ви повинні вказати коди товарів та їх кількість. Якщо Ви не знаєте код товару можна скористатися пошуком потрібної позиції на сайті. Ми не несемо відповідальність за невірно доданий до замовлення товар по найменуванню, артикулу, ціною або інший наданої Вами інформації. Також ми залишаємо за собою право не обробляти або обробляти в останню чергу заявки, надіслані без зазначення коду товару, кількості або одиниць вимірювання.
  • Підбір необхідного Вам товару, його аналогів, Ви здійснюєте самостійно. Підбір товару / аналога менеджером можливий тільки за умови надання повного переліку технічних умов і вимог. Менеджер не несе відповідальності за невірно підібраний ним товар / аналог або наслідки (в т. ч. збитки), які виникли із-за невірно підібраний ним товар / аналог.
  • При оформленні замовлення Ви повинні надати свій контактний номер телефону будь-якого українського оператора зв'язку (Повинен починатися з коду України - +380). Ми залишаємо за собою право не обробляти заявки / замовлення, надіслані без вказівки контактного номера телефону, з невірно вказаним контактним номером телефону, або за контактним номером телефону операторів зв'язку інших країн.
  • Замовлення обробляються нашими менеджерами в робочий час. Обробка замовлення по часу залежить від наявності у менеджера всієї необхідної інформації по наявності / цінах / термінах поставки товарів, зазначених у замовленні, а також від його завантаженості.Після успішної обробки замовлення менеджер:
  1. Передзвонює Вам (або відправляє рахунок на вказану адресу email)
  2. При необхідності перевіряє правильність зазначеної в замовленні інформації
  3. Повідомляє актуальну інформацію на замовлення
  4. Уточнює інформацію, якої не вистачає для виконання замовлення
  5. Отримує від Вас підтвердження замовлення або скасовує його (в т. ч. якщо не зміг Вас додзвонитися)
  • Час обробки замовлення, виставлення рахунку менеджером не регламентується і часто залежить від швидкості відповіді (підтвердження) наявності, цін, термінів постачання з боку складу, постачальників.
  • У разі необхідності доставки замовлення будь-яким перевізником - Ви повинні вказати Ф. І. О. та контактний номер телефону одержувача.

 3. Оплата замовлення

  • Оплата замовлення можлива тільки в національній валюті України (гривні).
  • Оплатити замовлення як приватна особа Ви можете такими способами:
  1. Безготівковий розрахунок (у відділенні банку, через Інтернет, термінал або будь-яким іншим зручним способом)
  2. Оплата на банківську картку
  3. Оплата готівкою в пункті видачі / відправлення товару, у відділенні Нової Пошти.
  • Не все можна оплатити товари при отриманні, деякі позиції поставляються / відвантажуються тільки по передоплаті. За такими позиціями відповідна інформація зазначається на сторінці товару або повідомляється менеджером.
  • Для того, щоб ми могли правильно ідентифікувати надходження Вашої оплати на банківську картку - сума до оплати і сума, фактично перерахована на картку, повинні збігатися. Ви також можете повідомити про факт оплати закріпленому за Вами менеджеру (якщо протягом години Вам не прийшов лист з підтвердженням отримання нами оплати), а також надіслати скан-копію / фото чека / квитанції.

 4. Терміни комплектації замовлення

  • Рішення щодо запуску процедури комплектації Вашого замовлення приймає закріплений за Вами менеджер на підставі попередніх домовленостей з Вами, в т. ч. за умовами оплати. Ми не несемо відповідальність за терміни комплектації замовлення у разі невиконання або несвоєчасного виконання Вами умов оплати замовлення.
  • Надання чека, квитанції або іншого документа, що підтверджує оплату, не є підставою для запуску процедури комплектації Вашого замовлення до моменту надходження до нас грошових коштів, крім випадків, попередньо погоджених із закріпленим за Вами менеджером.
  • Наявність і терміни поставки, вказані на сайті носять ознайомлювальний характер. Фактичні терміни комплектації замовлення залежать від моменту прийняття нашим менеджером рішення щодо запуску процедури комплектації замовлення та фактичної наявності товару в даний момент.Строки поставки на продукцію, яка виробляється / поставляється під індивідуальне замовлення, повідомляються нам орієнтовно з боку виробника / постачальника цієї продукції, потім ми ці терміни транслюємо Вам. Ми не несемо відповідальність за недотримання цих строків, так як від нас вони ніяк не залежать.
  • Ми робимо все можливе для максимально швидкого комплектації Вашого замовлення. У той же час термін комплектації замовлення можуть зміщуватися з наступних причин:
  1. Фактична відсутність товару на складі або в пункті видачі / відправлення товару (недостача, пересорт та ін)
  2. Виявлення браку / дефектів / пошкоджень товару
  3. Затримка надходження товару на склад або в пункт видачі / відправлення товару (затримка транспортного засобу з товаром, затримка поставки з інших міст / країн, затримка вивантаження / оприбуткування товару з транспортного засобу, відсутність електропостачання, мережі Інтернет, непрацююча база даних облікової системи і т. д.)
  4. Велика загальна кількість замовлень, комплектуються, що перевищує фізичні можливості складу або пункту видачі / відправки товару
  5. Форс-мажорні обставини

 5. Відправка / доставка замовлення

  • Відправка / доставка замовлення можлива тільки по території України, крім АР Крим, тимчасово окупованих територій, зони проведення ООС. Ми не відправляємо / не доставляє замовлення в інші країни.
  • Відправка товару по Україні здійснюється наступними перевізниками:
  1. Нова Пошта
  • Відправка товару по Україні післяплатою здійснюється перевізником Нова Пошта.
  • Відправка товару по Україні перевізниками можлива як у відділення, так і за вказаною Вами адресою.
  • З питань можливості відправки товару у потрібний Вам населений пункт Ви можете звернутися до відповідного перевізника, по можливості відправки товару на потрібну Вам відділення / адреса Ви можете звернутися до наших менеджерів. Звертаємо Вашу увагу на те, що великогабаритні замовлення відправляються тільки на вантажні відділення (без обмежень по вазі) відповідних перевізників.
  • При відправці декларується мінімальна оголошена вартість. При необхідності страхування товару на повну вартість - прохання повідомити про це закріпленому за Вами менеджеру для відправлення товару. Страхування товару оплачує одержувач, в окремих випадках (на розсуд закріпленого за Вами менеджера) страхування товару оплачуємо ми.
  • Ми не відправляємо перевізниками тендітний товар у малих кількостях.
  • Відправка зберігається в відділенні перевізника обмежений час (для перевізника Нова Пошта - 5 днів), після чого автоматично повертається до нас. Повторна відправка можлива тільки після отримання нами відправленого товару назад.У випадку, якщо Вам потрібно продовжити термін зберігання на 1-2 дні - необхідно завчасно попередити про це закріпленого за Вами менеджера.
  • Відправка товару перевізником здійснюється у найближчий робочий день, якщо станом на 15:00 цього дня виконані наступні умови:
  1. Виконані умови оплати за замовлення.
  2. Замовлення укомплектовано повністю (або частково при відправці замовлення кількома частинами за попереднім погодженням з менеджером).
  3. У нас є інформація по відправці - адресу, Ф. В. О. і номер телефону одержувача.
  • Відправка товару перевізником також може бути перенесена на інший робочий день (або можуть зміститися строки пересилання товару перевізником) з наступних причин:
  1. Наш транспорт з товаром, що відправляється з якихось причин не поїхав чи виїхав із затримкою у відділення перевізника
  2. Непередбачені обставини - відсутність електропостачання, мережі Інтернет, непрацююча база даних облікової системи тощо.
  3. Форс-мажорні обставини
  • У разі необхідності зміни відділення / адреси відправлення - ми можемо за Вашим проханням змінити адресу / відділення (якщо товар ще не був відправлений) або зробити переадресацію (якщо товар був відправлений). Переадресація виконується на умовах і в терміни, зазначені в правилах роботи відповідного перевізника. Переадресацію оплачує одержувач, крім випадків, коли відділення / адреса були вказані невірно з нашої вини.
  • На ваше прохання ми можемо змінити дані про одержувача відправлення на умовах і в терміни, зазначені в правилах роботи відповідного перевізника.
  • Якщо Вам необхідно вкласти будь-які документи разом з відправкою - про це потрібно заздалегідь попередити закріпленого за Вами менеджера.

6. Гарантійне обслуговування / ремонт

  • Ми не несемо зобов'язання з гарантійного обслуговування / ремонту продаваної продукції - ці зобов'язання (по декларування / дотримання гарантійних термінів) несе виробник (або уповноважений представник) / сервісний центр.
  • У разі необхідності виконання гарантійного обслуговування / ремонту придбаної продукції, Ви можете:
  1. Відправити / передати цю продукцію безпосередньо в сервісний центр виробника. Дані про те, куди необхідно відправляти / передавати продукцію Ви можете отримати у закріпленого за Вами менеджера або безпосередньо у виробника за контактними даними, що розміщені на його офіційному сайті / в супровідній документації (паспорті, інструкції тощо).
  2. Відправити / передати цю продукцію до нас в пункт видачі / відправлення товару, і ми самі передамо її виробнику / в сервісний центр. При цьому строки отримання товару з ремонту можуть зміщуватися на час прямого і зворотного пересилання / передачі продукції.
  • При передачі на гарантійне обслуговування / ремонт разом з товаром Ви повинні надати у письмовому вигляді як можна більш докладний опис суті проблеми, яка виникла.
  • Терміни гарантійного обслуговування / ремонту продукції становлять до 14 днів (Закон «Про захист прав споживачів») з моменту її прийняття виробником / сервісним центром. У ці терміни не входять строки пересилання / передачі товару від Вас на сервісний центр / виробнику і назад.
  • Ми не несемо відповідальність за якість роботи сервісного центру / виробника з гарантійного обслуговування / ремонту продукції. Всі претензії з цього питання пред'являйте безпосередньо постачальнику послуг / виробнику.

7. Повернення товару / грошей

  • Повернення товару / грошей можливо протягом 14 днів з моменту його покупки (Закон «Про захист прав споживачів»). Це положення дійсне тільки для фізичних осіб. Для організацій повернення товару / грошей здійснюється лише після попередньої згоди нашого менеджера.
  • Не підлягає поверненню:
  1. Продукція зі слідами монтажу / експлуатації
  2. Продукція з видимими ушкодженнями
  3. Продукція з неповною комплектацією
  4. Продукція з пошкодженої заводський упаковкою / без заводської упаковки (якщо вона передбачена виробником)
  5. Продукція без видаткової накладної, що засвідчує факт купівлі даної продукції у нас
  • Повернення товару з-за виявлення заводського браку можливо тільки після відповідного технічного висновку виробника або авторизованого сервісного центру.
  • Повернення товару / грошей здійснюється лише за попереднім погодженням з менеджером.
  • Повернути товар Ви можете:
  1. Перевізником Нова Пошта. Дані про відокремлення, одержувача і спосіб оплати пересилання повідомить наш менеджер. Після відправлення, Ви повинні повідомити номер декларації закріпленому за Вами менеджеру.• Повернення платежів здійснюється після успішного завершення процедури прийому повернення товару в пункті видачі / відправлення товару. Процедура прийому повернення товару, переданого перевізником Нова Пошта, займає деякий час, так як складається з наступних проміжних етапів: пересилання товару перевізником, отримання товару у відділенні перевізника, передача товару в пункт видачі / відправлення товару, розгляд у пункті видачі / відправки товару у порядку черги всіх відправлень, отриманих в відділенні перевізника.
  • Повернення оплат, що надійшли у готівковій формі або на банківську картку, здійснюється у формі та строки, попередньо погоджені з нашим менеджером.
  • Для здійснення повернення коштів Вам необхідно надати інформацію про їх отримувача у формі, яку надає наш менеджер.

7. Вирішення спорів

  • Всі спірні ситуації вирішуються тільки з закріпленим за Вами менеджером. Інші співробітники нашої організації, в т. ч. директор у вирішенні спірних ситуацій не беруть участь.
  • Всі питання, зауваження, скарги, претензії, пропозиції щодо якості надання послуг приймаються також тільки закріпленим за Вами менеджером (і далі транслюються відповідальним співробітникам).
  • Усі спори між нашою і Вашою стороною, по яких не було досягнуто згоди, розв'язуються у відповідності з чинним законодавством України.
Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner